Kalasdags

Jappr idag var vi på kusin Emils 4-års kalas. Av oss fick han ett byggare bob pussel och memoryspel, sådeså. Ja, sjörövarflaggan får vi inte glömma. Han gillar sjörövare.

Igår var vi till landet och jag fick köra bil på åkrarna, yes! :) Roligt. Vi gjorde det idag också. På kvällen åt vi pizza slices från lidl, muums.. :)

Och imorgon är det ju dags för jobb igen. 4 dagar. Pust. Kvällstur imorgon, skulle inte orka..
Menmen, måste man så måste man. Berättade jag förresten att jag fått vikariatet förlängt så nu jobbar jag till sista Juni 2009. Känns länge dit :P
Men det var bra, nu har jag något att göra efter årsskiftet också.

Snart är det höstmarknad. Höstmarknad. Jo höst är vad det håller på att bli här. Kallt ute. Regn och blåst. Usch. Ge mig en enkelbiljett till solen, tack! :)

Tänker bjuda på en bild jag tog på vägen hem från landet idag. Har bara öppnat den på min dator, som skärmen inte är riktigt korrekt på, så kan hända att bilden är jätteljus/mörk eller har allt för mycket/lite kontrast. Men om det är så, så kan ni ju alltid föreställa er hur den ska se ut ;D Det är faktist en orsak till varför jag inte har lagt in några bilder på sistone.. borde få det fixat :/


© Sarah Henriksson


Nu måste jag börja gå och sova, godnatt och sov gott hörni :)

Kommentarer
Postat av: Jennyfer

Bilden ser riktigt bra ut, i min dator alltså.. :p



Finfinfin bild!:D

2008-08-31 @ 09:25:17
URL: http://jjennyferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0