En regnig söndag

© Sarah Henriksson       © Sarah Henriksson  

Idag har det varit regn igen. Den där ena solveckan var tydligen förbi nu, regnet har kommit tillbaka. Great. 

Idag har jag suttit inne (förutom de 5 minuter jag var ute och fotade regndroppar p.g.a brist på syre inomhus). Tittat på teve och suttit vid datorn. Nu märkte jag att klockan är kvart över 11. Hm. Vart for den här dagen riktigt? 
Tja, det har ju varit riktigt skönt i alla fall :)     

Nu sitter jag i sängen och har det så mysigt så med min laptop och gammal god 90-talsmusik (Pandora - Don't You Know)

Tjohej!




        

Kommentarer
Postat av: Janie

fina bilder :)

2008-08-05 @ 20:55:36
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0