Slutarbete

Yes yes ändligen börjar mitt slutarbete löpa, har idag skrivit ut bilder. Imorgon skall jag skriva ut de 2 sista och sedan lära mig lägga bilderna på någon kapa (skrivs det så?) skiva...
I måndag hängs de upp i galleriet!
På tisdag är det vernissage klockan 18-19:30.
Samtidigt är det genrep med dansen.
Samtidigt är det agilitykurs.
Tyvärr kan man inte vara på 3 platser samtidigt.
 
Jag, som annars inte har så fullt upp om kvällarna. Såklart skall det ju komma 3 viktiga saker på samma kväll, samma tid.

Tyvärr måste man välja bort saker här i livet och det får väl bli dansen som skippas.
Vernissagen hoppas jag man inte behöver vara på i 1 och en halv timme, för då hinner jag till agilityn. Nej jag skippar inte agilityn, det gör jag inte. Vill inte missa den.

 Bettskenan fick jag igår och den är något av det värsta jag varit med om. Det är inte ens en tandställning, varför ska den spänna så in i helvete då för?!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0