H e m m a

 
Nu är jag hemma från Barcelona igen. Det var varmt och soligt där, jätteskönt. En jättefin stad var det, ångrar mig nog inte att jag åkte.
Har varit väldigt trött alla dagar, eftersom vi har gått omkring så mycket. Men det var definitivt värt det. Idag skall jag bara ta det lugnt och vila, gå ut med Tessi och börja fundera på slutarbetet. Jag måste ha slutarbetet fotograferat och redigerat till nästa vecka, då vi skall skriva ut bilderna. Sedan skall de hängas upp i galleri zebra i Karis. Underbart.
Jag skall troligtvis fota hästar. Det skulle vara roligt.

Flygresan var inte alls lika farlig som jag trodde! Jag som har höjdskräck tänkte inte ens på det... Det är liksom annorlunda att sitta och titta ut genom ett litet fönster. Jag klarade det fint.

Bilder från barcelona kommer nog upp på bloggen snart, men det kan dröja eftersom jag måste fixa med slutarbetet den här veckan.

 

Kommentarer
Postat av: Meeei

gaaaasch vad man blir avundsjuk ;) längtar efter å få se bilderna :)

2008-04-21 @ 21:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0