Hej på er

Idag har jag varit i skolan. Fotograferingen gick bra, men tyvärr lånade jag ett objektiv tungt som en tegelsten så jag kunde inte ta loss kameran från stativet. (Med andra ord vågade jag inte)
Men fick rätt hyfsade närbilder, de kan ju också behövas.

Jag kom hem med 19:00 bussen.. Var i skolan längre för att få uppgifterna klara. Men det blev de inte så jag blir tvungen att ladda ner någon jobbig trail version av Photoshop  (som jag nog ändå skulle ha gjort).
Vill inte sitta i skolan till 7 på kvällen imorgon när det är marknad!
De som går traditionella inriktiningen får ju såklart åka dit och fota med klassen..
Skulle också ha velat göra det.. Men å andra sidan så får vi fota till broschyrer och hemsidor, vi får betalt för det.
Något måste traditionella gruppen få göra :P

Nu har jag babblat om totalt ointressanta saker.
Min blogg skulle vilja ha en ny design eller en ny färg. Jag är trött på det här röda nu! Men bloggdesignen får vänta ett tag ännu...
Nu är musiksaken uppflyttad som ni ser. Bättre än att ha den längst ner.

Nu har jag igen skrivit onödiga saker, bäst att sluta kanske.
Är lite snurrig idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0