Tillbaka

Nu har jag inte orkat skriva här på länge.
Vet inte vad jag skall hitta på att skriva nu heller, men nån gång måste man ju uppdatera lite..

Har varit i skolan, vi har fotat varandra, temat 'mode'. Det var nog riktigt kul :)
Jag sket i konsthistorian som skulle vara från 15 - 17, huvudvärk är min orsak, som varje tisdag..
Fast just nu värker det verkligen i huvudet. Usch, borde vila lite.

Nu tror jag att jag laddar upp ett par bilder :)

2 kraftigt redigerade (för att vara jag)  bilder, man måste vara lite extrem ibland :)
Ja, jag är medveten om att den högra bilden är utbränd vid molnen :/

      

image106

Och så min lilla Tessi i höstlöven :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0