Tjohoj

Idag var det presentation av temaveckan 'dröm och verklighet' i tryckeriteatern i Karis. Tyvärr så har jag haft huvudvärk hela veckan, så jag har missat temaveckan.
Jag var anmäld till gruppen 'Kreativt skrivande'.
Presentationerna av alla grupper (sång/dans/drama/skriv m.m.) var verkligen fin! :) Det var riktigt roligt att sitta och titta på vad alla hade gjort under veckan.
En liten show var det alltså.

Vi slutade 11. Jag trodde att klockan var 12. Så jag strosade lungt på mot gågatan. Väl framme vid gågatan märkte jag att klockan var kvart över 11. Jag sprang mot bussen. Men den hade gått.

Så jag fick vänta på den i en halv timme. Tittade på skor och kläder. Jag behöver ett par nya vinterskor, vinterstövlar, vad man nu vill kalla dem.
Jag har alltid hatat vintern. Inte vintern i sig, men det där skoproblemet som kommer med vintern. Endera vinterkängor, som är så tjocka och fula. Eller stövlar, som jag inte passar i.

Det här blev långt.

Jag hade inte med kameran. På showen då, eller vad man vill kalla det.
Jag tog inte med den.
Istället satte jag där med såna tankar man har då man har lämnat kameran hemma.
'Oj, vilken bild' 'Det där skulle ha varit en bra bild' .

Men det var inte så farligt.

Kommentarer
Postat av: Werre

Jag har/hade samma stövelproblem! Det kändes som jag inte alls skulle kunna passa i såna, sen gick jag och skaffade ett par som jag trivs hur bra som helst med, men: jag har inte kunnat använda dem på evigheter, är rädd att förstöra dem p.g.a vädret :/

2007-11-18 @ 15:08:37
URL: http://monastir.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0