Västra Nylands folkhögskola

Inträdesintervju aklarad.
Bra lärare, trevliga, dom gav bra kommentarer om bilderna.
Jag hoppas att jag kommer in. Jag vill jag vill jag viillll !!!
:D
Woohoou vad nervös jag var. Men plötsligt var det över.
Lärarna var inte som lärare, dom behandlade mig som en levande individ.
En till 91:a har sökt till fotolinjen förutom mig =@ .

Hoppas jag kommer in..
Kanske det här blev lite rörigt, men jag är lite rörig själv också.
Jag har huvudvärk. Missade OC idag, men jag 'hatar' det ju ändå så det borde ju inte vara någon skillnad...

Kommentarer
Postat av: astrid

Ojdå ! =D Du kommer säkert in!
De va ju jordbävning. Ryan fick en biiig glasbit i magen, så hann o seth stack iväg, men dom fick punktering. så försökt dom gå, men de gick int. ti sist fick dom skjuts av julie, frank o kaitlin. julie o kaitlin ble instängda i en glassbar me en pojke som va kär i kaitlin xD. men dom slapp ut sen. summer o taylor va där i coopers house, o leta efter pancakes(kaninen) för dom hadd tappa bort den. sen kom veronica thowsend(hur de nu skrivs),taylors mamma, dit o taylor råka skjuta henne för hon trodd de va en inbrottstjuv. kirsten o sandy va ju där nåstans o där va en massa människor, typ som hjälpt o sådär, men kirsten föll o dom trodd att de sku bli nå fel på babyn, men de va okej ändå när dom kom ti sjukhuse. Alla va lyckliga i slute :P
Hoppas du orka läsa XD

2007-06-19 @ 20:38:01
URL: http://astridd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0