Nerviiis.

Imorgon, personlig intervju till Västra Nylands Folkhögskola- linjen för fotokonst.
Och jag vet ännu inte om jag skall säga att jag vill gå traditionell eller digital inriktning...
Hm.
Har valt ut 28 bilder nu. Jag hoppas de duger och att jag kommer in på den där skolan.
Annars vet jag inte vad jag skall ta mig till. Blev antagen till Yrkesinstitutet Sydväst till linjen ädelmetall, men skulle inte riktigt vilja dit.. =/
Nåja, hoppas intervjuen går bra imorgon.
Så får vi se hur saker och ting grejjar sig sedan.

Kommentarer
Postat av: astrid

Lycka till! =P Men grattis för att du kom in på ädelmetall oxå :]

2007-06-17 @ 21:08:41
URL: http://astridd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0