Midsommaren över. Redan!

Luugn och fiin dag idag. Läst nyaste FRIDA, suttit här, tittat på teve och haft det bra.
Midsommaren firades med min familj, kusiner, mormor.
På landet var vi som vanligt. I går åkte vi på traktorns släpvagn kanske man kan kalla det.
Lilla Emil, den yngre av mina hela två kusiner, var såå glad!
Han älskar min pappas traktor.
Tänk att få sitta framme med pappa och köööra den sen då?! 
Han måste ha varit stolt efteråt.

Jag har kört den där traktorn en gång..
Jag har också nästan kört in en vägg med den.
Men ingen skada skedd.

Just nu har jag lite tråkigt. Skall gå och sova, skall försöööka stiga upp när systern min åker iväg halv tio imorgon. Hon skall på Tovö läger.  ( om det nu skrivs Tovö? )

Skall försöka övertala mor och far så att jag får köra iväg med vår båt och hämta Jenny någon dag. Vi har båten på landet, och förra året satte pappa motorn på den igen. Så nu behöver man inte ro mera. Problemet är bara det att jag också skall våga åka iväg själv..
Hah!
Det är ingen lång väg. Men jag är inte så erfaren båtförare..
Vi får see! :)

Den här veckan ska ju Jenny ( om allt går enligt planerna ) sova över hos mig.
Tror jag borde städa lite först.. hmm..
Åtminstone så att en madrass ryms in hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0