Humlan smiter.

På landet. Fin dag, men nästan för varmt. Orkar inte göra någonting, blir utmattad och rastlös. Tog mig en liten fotostund i solskenet. Härligt, det orkar man alltid med. I alla väder. Och det orkar man koncentrera sig på också. Så härligt att söka alla motiv och bilder med ögat, och att sedan få ta en bild eller flera och få förmedla känslor och stämningar genom bilderna. En sådan härlig känsla när man känner att man verkligen lyckats. Och underbart är det, då någon ger precis de kommentarer om bilden som man vill höra, då man märker att personen har förstått alla budskap och kan se precis det fina man vill visa upp...

Jag fastnade vid humlorna idag. Problemet var bara det, att vår kamera är lite för dålig. Autofokus som ändrar hela tiden. Precis då man skall trycka av, ändrar sig allting i bilden och humlan blir suddig. Men för det mesta var det största problemet det, att humlorna rörde sig precis då jag tryckte, vilket inte gav så lyckade resultat.

Hemma vid datorn hittade jag i alla fall ett par bilder som jag var rätt nöjd med.


image8

image10

image9





Kommentarer
Postat av: astrid

Jooo, de sku va jätterooolit :D:D Fast de kan ju va lite komplicerat när många jobbar o såå.. Fast de ska no fixas :D Fina bilder. De känns som sommar.

2007-06-04 @ 10:14:45
URL: http://astridd.webblogg.se
Postat av: astrid

Ja känner solen o värmen när ja ser på dom :D Bilderna alltså.

2007-06-04 @ 10:18:31
URL: http://astridd.webblogg.se
Postat av: astrid

Jåå :P.
Va ha du gjort nu dom hä somarlovsdagana :] ?

2007-06-05 @ 17:32:33
URL: http://astridd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0