Liiistaaa

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Vill du framåt, Vill du målet,                 (En bok med dikter och namnbetydelser)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En gummistövel. Faktist..

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Hannah Montana på Disney Channel tillsammans me syster  =)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Får plötsligt lust att kolla på klockan..
Men den är väl kanske runt halv åtta?

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Jennyfer hostar.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Satt på terassen och plågades av starkt solsken.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Jag tittade på den bloggen som jag hittade det här i...
Minns tyvärr inte vilken.
8. Vad har du på dig?
Mjukisbralls, t-skjorta, tröja.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Nja..  hm ?

10. När skrattade du senast?
Det var väl ungefär 10 minuter sedan.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

En almanacka, en hylla, en mindre hylla, klocka, en liten lampa. (I vårt hjälpkök)

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nej, har suttit inne hela dagen- haha i fängelset x)
En sådan humor alltså..

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Den är skoj  =D

14. Vilken var den senaste film du såg?
Night at the museum

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle skänka till välgörenhet.
Köpa kläder, resa och spara.

16. Tycker du om att dansa?
Vad tror du, jag är ju med i en dansgrupp.

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Men snälla, jag har inte funderat ut det, tyvärr..

20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Tja, något år skulle inte vara så pjåkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0