Fan,

Hur kan humöret ändra sådär, på mindre än EN minut?!
För en stund sedan var jag på hur gott humör som helst, och så kommer Jennyfer in i mitt rum och hittar min necessär (som har en spegel i sig) spegeln är sönder, FAN . Jag har haft den där necessären i garderoben, som jag har städat. Egentligen skulle jag inte alls ha behövt städa garderoben, gjorde det bara skoj. Och så skulle den där gå sönder. (Har haft den utanför garderoben och troligtvis trampat på den eller så) Det är bara så onödigt. Man kan ju behöva den någon gång. Varför ska det hända såna där små saker som bara jävlas?!


Kommentarer
Postat av: astrid

NEEEEEEEEEEEEEJ! :(:( Hatar såna dä små, dumma händelseeeeeeer!!!

2007-07-15 @ 21:57:33
URL: http://astridd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0