En lista... igen...

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Glad, en aning trött och totalt uttråkad.
Favoritgodis: Choklaaad! Surt & salt, även fruktiga saker.
Kläder just nu: Den traditionella hemmadräkten såklart!
Musik just nu: Jennyfer visslar.
Sommarplaner: Sverige, fota, vara med kompisar, ta det lugnt och ha det bra.
Hur många kuddar sover du med: 4 st. ( 2 under huvudet )
Spelar du nåt instrument: Nej, men har alltid velat kunna spela gitarr...
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla.
Vem är viktigast för dig: Jadu. Familj, lilla Tessi och mina vänner.
Bio eller promenad: Båda två, beror på humöret.
Är du kittlig:  Allt för kittlig..
Snarkar du: Hur skulle jag kunna veta det?  
Stjärntecken: Fisk.
Äckligaste insekten: Hm.. sån där grön blank sak som vi hade hundratals på en växt i våras..
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga kanske? Nej jag är lite höjdrädd.. osynlighet skulle va roligt! Hahahaha!
Vad vill du jobba som? Fotograf skulle vara underbaaart!
Stökigt eller välstädat? Välstädat, faktiskt.. (!)
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? NEVER. 
Gillar du att sjunga? Ja, så länge ingen som inte hör till min familj hör mig.
Anser du att du är stark? Öh, verkligen inte, blir nerbruten av syster var och varannan dag.
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten från andra sidan av glaset.. liksom..
Vad längtar du mest efter just nu? Mmm.. varma smörgåsar som är gjorda i ugnen! Och sverige, 1 vecka till Sverige!


Har en konstig känsla av att jag har gjort detta förr.. men har man tråkigt så gör man vad som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0