Jag är tillbaka

Jag vet inte vad som har flugit i mig, men den senaste tiden har jag inte orkat sätta på datorn. Men nu är jag tillbaka. Nu skall jag verkligen försöka skriva här.
Jag var till Degge övernatt från torsdag till fredag, och på fredag var jag hos henne hela kvällen och lyssnade på Robert Wells (tror jag han skrivs) medan jag plaskade på i vattnet. Haha. På andra sidan vattnet spelades den där konserten, vad den nu hette.

Det är alltid lika fin solnedgång vid hennes strand. Här kommer ett par nyplååtade solnedgångar:



Just nu skall jag titta på Top Model UK.

Kommentarer
Postat av: Werre

Jag har också hört på Robert Wells fast live när han var i Ekenäs :) Ajja Top MOdel, det borde jag också se på någon gång bara man skulle orka :D

2007-08-16 @ 20:17:49
URL: http://monastir.webbogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0