Dagens...

Dagens frukost: 2 smörgåsar & en fil
Dagens klädsel: Mörkblå 'mjukisbyxor' (Adidas), svart topp (Only)
Dagens godis: Lite ässä mix
Dagens dryck: Kaffe, vatten
Dagens längtan: Nej har inte längtat någonstans..
Dagens låt: -
Dagens plagg: Vadå..
Dagens avundsjuka: Jennyfers snygga tröja.
Dagens sämsta: Tessi har en fästing på nosen.
Dagens bästa: -

Idag vaknade jag av att någon drog i mitt täcke. Det var Tessi med sina små tassar.
Klockan var halv 8 då. De andra hade precis åkt iväg till skolor och jobb.
Jag och Tessi somnade om. Klockan 9 vaknade vi av åskan. Det smällde rejält, blixtrade och allt, man trodde att det slog ner ute på gatan..
Men så var det inte. Fast nära var den. Det ösregnade..
Tessi skakade.
Halv 10 var åskan över. Så somnade vi igen och vaknade 11.

Vilken trevlig historia ni fick läsa nu. Något annat intressant har det inte hänt hittills idag. Jag såg på Top Model UK som vanligt kvart före 12...
En vanlig dag. Och i kväll måste man dela tidningar...   =|

Kommentarer
Postat av: julia

Jag blev istället väckt av att min mamma ringde mig klockan tio då jag hade lagt mig halv två, hmm ..

2007-08-22 @ 15:10:21
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: J

Oj, så dåligt väder är det inte här .. Visst är det lite molnigt men inte mer än så.

2007-08-22 @ 15:11:14
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0